FANDOM

Kelly Burkhardt
Kelly Burkhardt
Színész Mary Elizabeth Mastrantonio
Megjelent A fekete ruhás nő
Kardfog
A csók
Egyéjszakás kaland (e-mail)
The Wild Hunt (e-mail)
Synchronicity
Megemlítve Ütközőpont
Baklövés
El Cucuy
The Show Must Go On
Nem
Faj RICSI SZOLGÁLO GRIMM RICSI (Grimm)
Ismerősök DeadReed Burkhardt, férj
DeadMarie Kessler, testvér
Nick Burkhardt, gyermek
DeadGina Serafini, barát

Kelly Burkhardt [kelli börkhart] egy Grimm, Nick anyja, akit sokáig mindenki halottnak hitt. Először A fekete ruhás nő című epizódban fordult elő.

ElőéletSzerkesztés

Kellyt és férjét, Reed Burkhardtot a keveréklények sokáig üldözték. Állítólag meghalt egy autóbaleset során, azonban a férje mellett az egyik barátjuk, Gina Serafini ült. Azt hitték róluk a gyilkosaik – köztük Akira Kimura –, hogy Grimmek, ezért levágták a fejüket, a többi részük összeégett, ezért nem tudták, hogy ő életben maradt.

SzemélyiségSzerkesztés

Alapvetően nem törvénysértő alkat, de, mint Grimm, sokszor más törvényeket követ, mint amit a rendőrség elismer. Vadászként és harcosként kegyetlen, de anyaként szerethető. Nagyon szereti a fiát. Céltudatos és lényegretörő. A keverékekkel szemben eléggé előítéletes, bár úgy tűnik, Rosalee-t és Monroe-t sikerült megkedvelnie.

KépességekSzerkesztés

Grimm, ezért a korához képest hihetetlen gyorsasággal, erővel és állóképességgel rendelkezik. Nagyon jó a lopakodásban, képes pillanatok alatt eltűnni. Egy rugókést tart mindig magánál harc esetére, de puszta kézzel is veszélyes. Harc közben sokszor elszabadulnak az ösztönei.

SzerepekSzerkesztés

A fekete ruhás nőSzerkesztés

Kimura után kémkedve érkezett Portlandbe. A szobájába is követte, de Kimura már nem volt ott. Amikor a rendőrség megérkezett, megtámadta Wút, és elmenekült. Amikor a sakál Nickre támadt, segített a fiának, és leszúrta a támadóját. Majd Nicket „Nickynek” szólította, és ő felismerte az anyját.

KardfogSzerkesztés

Meg akarja nézni, hogy Kimurát tényleg a Sárkánynyelv küldte-e. A hátára fordítja és megnézi a tetoválásait, de megérkeznek a rendőrök. Kelly eltűnik. Kelly szerint Nicknek ki kellene kérdeznie Kimurát, mert benne volt a „szülei” meggyilkolásában. Elmondja neki, hogy a „baleset” során Nick apja és az egyik barátjuk összeéget, és – mivel azt hitték, Grimmekkel van dolguk – levágták a fejüket, ezért nem lehetett azonosítani őket. Ő pedig csak úgy tudta megvédeni Nicket a veszélyektől, ha távol maradt tőle. Amikor Monroe és Rosalee megérkeznek, rátámad Monroe-ra, és Nicknek kell szétválasztani őket.

Nick kiviszi Kellyt a lakókocsihoz, ahol az anyja felvilágosítja, hogy a Grimmek képessége öröklődik. A lakókocsiban Nick mutat az aktuális ügyről képeket, így az anyja kezdi sejteni, hogy egy kardfogúval van dolga, ám ahhoz, hogy megbizonyosodjon róla, látnia kell az áldozatokat. Kelly megnézi a hullákat, és biztos abban, hogy a mély szúrt sebeket csak egy kardfogú okozhatta.

Az epizód végén Nickkel együtt elmennek a gyárba, ahol Marnassier vár rájuk.

A csókSzerkesztés

Nickkel együtt harcol Marnassier ellen, és a végén egy kést döf a torkába. Majd elmegy vele a kórházba, és feltartja az orvosokat, amíg Nick beadja Juliette-nek az ellenszert.

Elmegy Catherine Schade-hez, Adalind anyjához, és megtudja tőle, hogy van egy herceg Portlandben. Azonban harcra kerül sor, és megöli a boszorkányszörnyet.

Ezután elhagyja Portlandet.

Egyéjszakás kalandSzerkesztés

Ír egy levelet Nicknek, hogy nem tudta megsemmisíteni az érméket.

EgyébSzerkesztés

  • Az e-mail címe bheadr@toomail.net.

KépekSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés